Veelgestelde Vragen
Bestelling en Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 5-8 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag - transportkosten. Wij kunnen zo de producten tegen een lagere prijs aanbieden en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. Mocht er enige oponthoud zijn in uw levering houden wij u daarvan uiteraard op de hoogte.
Hoelang duurt het verzenden?
We hebben 48uur nodig om uw bestelling te verwerken en vervolgens 5 tot maximaal 8 werkdagen om deze bij u te bezorgen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft me bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachten levertijd nog niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Waar verzenden wij uw producten vandaan?
We hebben voorraad van onze producten in het buitenland. Af en toe, als de voorraad op een locatie uitverkocht is, zullen we uw bestelling verzenden vanuit het magazijn van een ander land om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen!
Alle douanekosten en afhandelingskosten worden voorafgaand aan verzending betaald door Venomz.nl! Dus maak je geen zorgen, je hoeft geen kosten te betalen!
Bieden jullie track en trace aan?
Ja, wacht 3 tot 4 dagen na uw bestelling, dan ontvangt u het trackingnummer via het opgegeven e-mailadres bij het bestellen. Als u na 5 dagen nog niets hebt ontvangen, vraag het ons dan via e-mail op info@Venomz.nl
Zie onze contact pagina om gemakkelijk en direct een bericht te versturen.
Sommige items ontbreken in mijn bestelling, wat is er aan de hand?
Onze producten worden apart verzonden volgens uw bestelling. Als deze bijvoorbeeld artikelen bevat uit twee verschillende magazijnen, zullen er dus twee leveringen zijn. De rest van de bestelling zal zeer binnenkort arriveren.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat te horen. Stuur eenvoudigweg een afbeelding van het beschadigde artikel naar het e-mailadres: info@Venomz.nl en we sturen u zo snel mogelijk een soortgelijk vervangend artikel toe. Zie onderin onze contact pagina om direct en gemakkelijk een bericht te versturen.
Hebben jullie een restitutiebeleid?
Als je een retour wilt sturen kunnen we deze enkel en alleen accepteren als de verpakking niet geopend/ongebruikt is. Retourkosten is altijd voor de klant. Je kan het binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.
Disclaimer: Wij nemen niet de verantwoordelijkheid voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
Ik heb geen reactie ontvangen op mijn e-mail?
Hoewel we doorgaans binnen 24 uur reageren op alle e-mails, vragen wij u vriendelijk om tot 3 werkdagen te wachten op een antwoord! Als u uw orderbevestigingsmail mist, controleer dan alstublieft uw spammap. Wij verzenden wereldwijd, dus afhankelijk van uw land kunnen bestellingen in sommige gevallen tussen de 3 dagen en 14 dagen duren. Gelieve uw bestelling te volgen via onze trackingpagina.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail. Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we u rechtstreeks terugbetalen. Houd er echter rekening mee dat zodra we uw bestelling hebben verzonden, we niet langer de mogelijkheid hebben om deze te annuleren. Uw oplossing zal dan zijn om het product aan ons te retourneren zodra het is ontvangen, volgens ons retour- en restitutiebeleid.